Heeft u moeite met het prioriteren van de security agenda? Wilt u weten hoeveel u moet budgetteren op het gebied van security? Of wilt u graag weten hoe het er voor staat op security gebied met je organisatie? Dan kan de product security healthcheck & verbeterplan uitkomst bieden!

Een health check is een grondige analyse van een systeem binnen uw infrastructuur. De huidige configuratie van het systeem wordt in detail in kaart gebracht. Een adviesrapport volgt om het systeem weer up to date te brengen.

Een health check proces bestaat uit de volgende 4 fases:

Fase 1

Uw systeem wordt door een consultant op locatie onderworpen aan een technische inspectie. Zaken zoals type licenties, globale werking, versienummers, klachten, support cases, compatibiliteit, configuratie en finetuning worden onder de loep genomen en besproken door onze gecertificeerde specialist. Indien urgente zaken worden gevonden zal er direct advies worden gegeven. Eenvoudige aanpassingen kunnen in overleg door u direct worden uitgevoerd onder supervisie van de consultant. Hiertoe dient een technische contactpersoon van u op locatie beschikbaar te zijn ten tijde van deze inspectie.

Fase 2

De bevindingen van deze security health check zullen vervolgens op kantoor bij Amitron worden uitgewerkt in een gedetailleerde adviesrapport in het Nederlands of Engels. Deze documentatie biedt inzicht in hoe uw huidige systeem functioneert, waar uw organisatie risico loopt en hoe u uw huidige systeem kunt optimaliseren. Dit is een definitief rapport, dat via de e-mail zal worden verstuurd. Vervolgens kunt u beslissen welke adviezen opgevolgd dienen te worden. Indien na de health check vervolg acties gewenst zijn, kan hiervoor een nieuwe opdracht worden verstrekt voor on-site consultancy (Fase 3).

Optioneel Fase 3

U kunt beslissen om de adviezen van de health check zelf uit te voeren of additioneel gebruik te maken van Amitron’s consultants. Additionele inzet van consultants vormt geen onderdeel van de health check.

Optioneel Fase 4

Wanneer u gebruik wilt blijven maken van de technische ondersteuning van Amitron, kan er gekozen worden voor het afnemen van een van de support- of servicecontract van Amitron. Servicedesk support vormt geen onderdeel van deze health check. Indien de klant een geldig servicecontract heeft, zullen eventuele problemen direct meegenomen worden voor nader onderzoek of eventuele escalatie richting de fabrikant.

Voorbereiding

Eventuele noodzakelijke voorbereidingen zullen op voorhand worden afgestemd.

Hierbij moet u denken aan:

  • Toegang tot de management console(s) en technische ruimte(s)
  • Contactpersoon welke beschikbaar is gedurende de on-site health check
  • Licentiegegevens, activatiecodes en serienummers
  • Bespreking of documentatie in het Nederlands of Engels zal worden opgeleverd
  • Andere zaken die de werkzaamheden kunnen belemmeren

Datasheet downloaden

Meer weten?