Amitrons Managed Service: SaaS Security

Tractie houden op het beheren, configureren (inrichten), updaten, trainen voor- en beleid van security oplossingen brengt veel tijd en kosten met zich mee voor een organisatie. Veel organisaties kampen met een beperkte IT security personeelscapaciteit en willen hier niet teveel mee belast worden. Met Amitron’s Managed Service, behoudt uw organisatie de regie. Terwijl Amitron de adviserende en uitvoerende rol op zicht neemt. Support en controle rapportages zijn inbegrepen in onze Managed Services.

Toepassingsgebieden SaaS Security

Door toename en adoptie van SaaS applicaties wordt het risico van het lekken van gevoelige informatie en de noodzaak van de beveiliging hiervan groter. (Gevoelige) data kan via SaaS applicaties eenvoudig belanden op ongewenste, ongecontroleerde cloud omgevingen en op onbeheerde mobiele (privé) apparaten.

Door deze ontwikkelingen zijn SaaS Security oplossingen sterk in opkomst. Met dergelijke additionele security oplossingen komen er nieuwe eisen en vragen naar specifieke kennis omtrent de te configureren en te beheren security. Dit levert extra druk op de meestal al reeds drukke beheerafdelingen. Om security beheerafdelingen te ontlasten biedt Amitron deze additionele security oplossing alternatief aan als managed service SaaS Security.

Amitron ontzorgt organisaties hierin met de Managed Service: SaaS Security. De SaaS Security oplossing biedt inzicht, bescherming en controle op uw cloud omgeving, SaaS applicaties, en mobiele apparaten. Onderstaand vindt u de meest voorkomende toepassingsgebieden van SaaS Security.

Binnen onze SaaS Security dienst zijn de volgende onderdelen standaard inbegrepen:

  • Inrichting/ installatie
  • Configuratie
  • Opstellen securitybeleid
  • Periodieke health check
  • Periodieke status rapportage
  • Upgrade en updates
  • Configuratie back-up
  • 24x7 servicedesk support

Onze Service Level Agreement (SLA) bevat de volgende KPI's:

  • First-Time Fix Percentage
  • SLA gemiddelde reactietijd
  • Openstaande kwesties/ afgeronde kwesties
  • Mean Time To Repair
  • Beschikbaarheid systeem (exclusief geplande downtime)

Alle onze SaaS Security Managed Services hebben de volgende contract voorwaarden:

  • Minimale afname van 1 jaar
  • Op- en afschalen per vastgestelde periode
  • Upfront facturatie voor contractduur

Wilt u meer informatie over SaaS Security?