T +31 (0)10 8700 150 E info@amitron.nl
Twitter
Image1

Support



Door de toenemende complexiteit van de hedendaagse netwerk omgevingen, kan het zo zijn dat u extra ondersteuning wenst om de geïmplementeerde software/hardware te ondersteunen. Om de continuïteit van uw bedrijfsvoering te optimaliseren, biedt Amitron, eventueel in samenwerkingsverband met haar partners, u de mogelijkheid om een telefonisch helpdesk contract af te sluiten voor de technische ondersteuning van uw oplossing.

Afhankelijk van uw wensen zijn er meerdere support mogelijkheden:
  • Servicedesk
  • Co-Managed
  • Fully Managed service
  • CIRT-service

Support contracten worden altijd afgesloten per product. Support ondersteuning is alleen op gangbare product versies die ook door de betreffende leverancier worden ondersteund.

Naast support via de helpdesk biedt Amitron on-site support voor implementaties, upgrades en complexe kwesties. Onze egineers zijn opgeleid en gecertificeerd voor al de door ons gevoerde oplossingen. Daarnaast beschikken ze over een brede ICT kennis en zijn bekend met de diverse Operating Systems beschikbaar in de markt.


--> Lees meer over ons support aanbod Amitron Supportdiensten (151026).pdf
application/pdf - 580.4kB

Stel hier uw vraag

Quotes van klanten



cdv.jpg
Het is ons beleid om samen te werken met de hoogst gecertificeerde Trend Micro Partner in Nederland


Cees de Vos - ICT Director
AKD

Contact



Amitron B.V.
Maasstraat 15
3016 DB Rotterdam
The Netherlands

T: +31 (0)10 8700 150
E: info@amitron.nl